Medan mina vänner packar BB-väskor..

..packar jag min vikarie väska och gör mig redo för nya upptåg och framsteg i min karriär som förskole- och grundskollärare. Det är verkligen super kul!

Annars då?

- Slut på festandet nu på ett bra tag, grymt less!
- Nytt motto: Ny dag, nya möjligheter!
- Nya upptåg.
- Nya sysselsättningar.
- Nytt liv helt enkelt.
- Jobba, jobba och jobba.

Riktigt bra dag idag på jobbet, super kul med bya förskolor/skolor.


Å-I feel alive and the world I'll turn it inside out..

Kommentarer
Postat av: elin

Hehe less på festandet, du behöver bara miljöombyte;) Ni får faktiskt komma ner innan man hinner flytta... jag är ju som sagt fördig till sommaren.. kram

Postat av: Jonna

Ohh så roligt, har du fått nått vik nu? :) Hoppas din födelsedagsfest blev lyckad! Kramar..

2009-02-10 @ 19:11:53
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback