Jag är lycklig!

Var förbi på min kära fars jobb för en stund sen och vi kom in på ämnet bloggar. Han tyckte de var dags att jag började skriva lite mer positivt och inte så kryptiskt. Så nu pappa, jag är lycklig!

I går morse pep det till i min mobil och det var väl det mmset som jag har väntat på länge nu. Displayen löd Berghet och där var han , världens sötaste lilla pojke. Bjuder på en bild som jag har snott från linas blogg.



Sen så flyter mitt liv på mycket bra just nu. Riktigt nöjd måste jag säga.
Tack till alla er som förgyller min vardag, nu är guld värda..hoppas alla har någon som er!

På återseende.

Å- Du har hittat nån att bli gammal med, jag har hittat nåt att göra tills dess..

Kommentarer
Postat av: Lina norlund

Åh vad söt liten kille. Hälsa GRATTIS åt Lina B från mig!

2009-05-05 @ 09:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback