Tonights the night..

Hela veckan lång har jag gått och väntat på att denna dag skulle komma. Nu är den äntligen här och ingen är gladare än jag. Ikväll ska jag nämligen vara barnvakt till min underbara systerdotter- själv!! Ska bli så mysigt:)

Först blir det kalas hos moster då både moster Bittan fyller år idag och kusinen Mia fyller år imorrn. Så vid 5 snåret bär det av till öjebyn för att träffa alla andra söta barn.

Imorrn vankas lite fest och utgång men före de ska ja hinna med att coacha mitt lag till en seger i den näst sista matchen för i år. Spännande!

Är sjukt shoppingsugen så måste nog ta tag i detta bekymmer och stanna i lule till veckan efter skolan och då även passa på att luncha med Theresa:) 2 flugor i en smäll!! Trevligt värre

Nää nu ska ja dona lite..

Föresten grattis till 2 av mina vänner som ska bli mammor 2009!! Är så glad för eran skull och som ni vet har ni en barnvakt när ni vill:)



XoXo
Åsa
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nämen Åsa sådär kan du ju inte skriva... (grattis till 2 av mina vänner somska bli mammor 2009) Man blir ju SÅÅÅ nyfiken, vem är de? ;) hihi....



Allt bra annars då?? SKolan går bra? Känner du motivationen nu sista terminen :D Skoj! hihi



PUss och kram på dig, Hoppas allt är bra hemma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback