Man säger det för få gånger...

Ibland kan jag komma att tänka på saker som inte är av någon större vikt men samtidigt kan jag ibland känna att jag blir väldigt djup, ja jag är sån!!. Idag är det en sådan dag..

Jag kan komma på mig själv sitta och älta nått gammalt problem som inte riktigt fick den lösning som jag hoppats på. Idag var det en sån dag!

Sen kan jag komma på mig själv att facineras över människor som gör saker som jag bara vågar drömma om..skulle oxå vilja sjunga som husbandet idag och stå på scen som nicke och åsa. Idag är det en sån dag!

Nått jag även kan tänka på är att jag ger upp lite väl lätt trots att min magkänsla och hjärta säger att det inte är över än..Idag är en sån dag!

Ligger det något bakom min förvåning idag? Jag kan bara undra och ju mer jag undrar desto fler blir frågetecknen..Idag är det en sån dag!

Jag kan fråga mig själv varför jag hade svårt att hitta orden när jag står 1meter ifrån en person som jag egentligen inte känner men som jag har pratat väldigt mycket med (jaa, i onyktert tillstånd men ändå) när prata är det bästa jag vet! Varför kom inte orden som jag alltid annars brukar använda fram just då de behövdes..ligger det något annat bakom? Säger min magkänsla mig nått? Talar vi 2 olika språk jag och mitt hjärta? Varför ska de behöva vara så svårt?Idag är det en sån dag!

Jag shoppar när jag behöver tänka!!

Idag vart det en sån blogg!!

Min vänner och min familj är de allra allra bästa, ville bara tillägga det! Man säger det alldeles för få gånger!:)

Åsa- You are the Dancing queen young and sweet only seventeen..-


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är ju därför vi ska göra Lule imorrn, men vi har för mkt pojkar i tankarna - aldrig bra!!

Postat av: Eva & Lisa

Du är bäst sis/aunt!! Kram från Lisa o mig

2008-10-03 @ 11:20:32
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback