Helgen som var..

Fredag spenderades på stan me syster o Flisan som i vanlig ordning var en ängel. Vi hann med en lunch lite shopping och möten med trevliga människor. Innan det hann jag med ett tandläkarbesök som var prickfritt. Sen blev de käk hos mamma och pappa, tacos!För att sedan åka tillbaka in till stan o möta upp Tobbe o Mallan på Nodo och sedan vidare hem till mig för att se idol.

Lill-Emma blev igår Stor-Emma då hon dagen till ära fyllde 20 år!! Grattis igen vännen och tack för en toppen kväll!

Sen hann jag även med en tripp till IKEA med mor och far, riktigt trevligt och nog handlade man lite iaf, dock inte så mkt som de brukar bli.

Sen på kvällen bar det av till Emma där vi hade tjejfest, i alla fall till en början. Sen dök karlar upp från höger och vänster, några kända några nya ansikten..precis som det ska vara. Jag gillar verkligen att träffa nya människor!Hoppas det finns några härliga kort på kameran hos Emma.

Sen blev utgången på Kalles för en gångs skull som bjöd upp bra. Hela kalles sjöng allsång till allas vår favorti Halleluja, rysningar! Ville inte riktigt att kvällen skulle ta slut om jag ska vara ärlig.

Idag har varit den slappaste dagen på väldigt länge, men så skönt de har varit!

Imorrn börjar praktiken med dom små barnen i storfors, ska bli riktigt trevligt o göra nått annat.

Tack för en trevlig helg alla inblandade, ser fram emot nästa då stora syster blir lite större..i alla fall ett år äldre!


Åsa-Isn't it ironic, don't you think?!..-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback