Hej hallå bloggen..

..fick veta idag av min kära syster att det är några som håller sig uppdaterade om våra liv genom bloggen. Måste verkligen säga att det är trevligt. Det är ju här som jag öppnar upp mitt hjärta och berättar för hela världen vad som händer i mitt liv. Kul att det finns några själar där ute som vill ta del av allt detta.

Vissa håller koll på min systers växande mage medan andra håller sig uppdaterade om mina kärleksbekymmer eller andra problem. Känns faktiskt som det mesta jag skriver om är problem (med kärlek) haha Men det är ju trots allt ett ständigt återkommande problem i min värld.

Andra kanske läser om mina och vapendragarens olika upptåg. Våra utgångar som antingen är väldigt lyckade eller så ett bottennapp. Det finns verkligen ingenting mittemellan märker jag nu när jag skriver.

I alla fall så ska jag kort sammanfatta helgen som var...

- Såg så ska de låta som denna gång inte levererade särskild mycket.
- Jobbade lördag och söndag på appo.
- Såg schlagern där rätt låt vann, precis som jag tippade haha
- Åt ost o kex och drack nått vinglas
- Gick ut på Valdino. Riktigt trevligt måste jag säga trots den underliga kvällen.
- Träffade riktigt trevliga människor, både nya och gamla bekanta.
- Såg modevisningen på jobbet bakom disken, bra utsikt...
- Såg innebandy där Öjebyn förlorade..va säger man?! Ingen bra match iaf..
- Intressanta samtal pågick under matchens gång, potentiell eller inte..de är frågan haha
- Såg säsongsavslutningen av Singing Bee o käkade lite pop-corn.

Det var den märkliga helgen!!

Och du Ulrika, kul att du läser bloggen..hoppas du håller dig lite uppdaterad i alla fall hehe
Vi kommer och hälsar på under påsk!!






/Åsa- Heroes can live on their own
But heroes never die alone

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha det är ett ganska bra sätt att hålla sig updaterad om vad folk gör då man är så dålig på att höra av sig och så :S Men du borde nog updatera mera ;) När är det dags för Eva med bebben? Kram kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback