Be aggressive..-

Jag känner att jag har varit rätt så aggressiv den senaste tiden och inte vart det bättre idag heller. Jag och Kristin träffades för att gå igenom lite av vårt kommande examensarbete för att sedan åka till lule på handledarträff.
Sagt och gjort.

Vi åkte iväg och väl där måste jag tillägga att jag hade onda aningar om att något inte stod rätt till. Och såå rätt som jag hade. Vår handledare dök inte upp!!Han hävdar att vi har fel tid vilket inte stämmer..för om jag inte missminner mig så är det onsdag vecka 13 idag!!
ÅHHHHHHHH blir så irri.

Men men de är bara bita i det sura äpplet och gå vidare.
Imorrn bär det av till skolan igen. Dock känns det lugnt när man har något vackert att titta på;)

Igår fick även min kusin sitt andra barn- en flicka -

Ska bli spännande att träffa lilla Ebba snart, Grattis!!


/Åsa- Trying to make a move just to stay in the game..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback