Super nanny..

Fick den stora äran att agera super nanny idag till världens bästa Zelma. Som vanligt var hon en ängel som bara är helt underbar!!

Vi gick på stan o lunchade med Eva och Anna som är här från Happis. Sen åkte syrran iväg för att jobba klart och då gjorde vi stan en sväng och avslutade dagen med att ta en kaffe på kvartersbageriet, inte igår man var där btw.

Sen hade jag tänkt att lillan skulle sova lite till så jag begav mig ut på en prommis i det härliga slask vädret..grymt tungt och blött och inte somnade hon för de haha hon gjorde "titt-ut" hela vägen. Sen gick vi till syrran på Norrmalm och lekte lite tills Andreas kom och hämtade charmtrollet.

En lyckad dag måste jag verkligen säga!! Vad kvällen bjuder på är fortfarande ett stort frågetecken..


     


/Åsa- How many days will it take for you to understand?-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback