Ja fattar fortfarande it..

..var blogg sugen men kommer it på nått att skriva så jag kan iaf meddela att jag fortfarande it fattar !!

Dagens funderingar:

-Kan man spela en roll bara för att låta andra smaka på sin egen medicin?
-Bör man göra det?
-Är jag sån?

-Får jag läggan? (Hoppas!!)
-Orkar jag med hela skoldan imorrn?
-Är de it min tur att glida på ett bananskal snart?
-Vafan är de på statt 2/2 då ja ska ha min födelsedagsfest?!?!
-Betyder allt som händer nått?
-Har jag för mycket tid till sån här funderingar?

Sista frågan har jag nog ett bra svar på..haha

Älsk hajna bilden..

/Åsa- I don't know where I'm going, but I sure know where I've been..- 

Kommentarer
Postat av: Erica

OTH 5:3 ute! Grymt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback