Jag är en bra människa..

Jag är verkligen en bra människa, det ska ni veta!

Ibland måste man få hylla sig själv en aning när man vet att man förtjänar det!
Jag och Zelma

Nu över till nått helt annat..

Jag har just avslutat min andra runda av filmen Sex and the city, en av de bästa filmerna på länge. Filmen består av fyra olika starka karaktärer som


Jag ser mig själv i Carrie och hennes Mr. Big.

Jag ser mig själv i Samantha och hennes obrydda attityd.

Jag ser mig själv i Miranda och hennes obeslutsamhet

och jag ser mig själv i Charlotte och hennes barnlängtan.

Jag hoppas fortfarande på mitt happy ever after slut som Carrie äntligen får...


Åsa- Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till...


 


Kommentarer
Postat av: Eva & Lisa

De ska vi ha i åtanke moster.. Vi ses säkert nån dag här, kanske tom idag om du har tur i skutis:)

Postat av: Stinko

Du är ju en bra människa... Jag skulle inte ens kunna skriva en sån blogg.. ;)

2008-09-02 @ 19:26:04
URL: http://stinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback