Annars då?

Det går alltför länge mellan bloggarna nu, tyvärr!! Det kan bla bero på att skolan har dragit igång för fullt. Nästa vecka stundar en tenta, dock inte alltför svår så de känns gode bra!

Idag har jag strosat runt i nya gallerian och spanat in de nya affärerna. Känns väldigt likt Luleå, både på gott och ont..hade varit kul om vi kunde ha lyxat till det ännu några steg och fått lite annorlunda utbud av affärer, men de duger absolut ändå! Hittade 2 superfina tröjor/blusar på lindex som numera är en av mina favoritaffärer!!

Jag och Erica ska boka våran kommande GBG resa ikväll, längtar redan!! Det blir mkt shopping, god mat, trevligt sällskap och även en Lasse Lindh konsert - Mkt bra!

Annars då?
¤ Livet leker verkligen!
¤ Fikade med Sara i onsdags, riktigt trevligt. Alltid kul att träffas bara snacka och ha de trevligt.
¤ Går mest omkring med ett stort leende på läpparna nu för tiden, känns skönt!!
¤ Lutar mot bio och thaigarden ikväll.
¤ Imorrn väntar fotboll och mysmiddag hemma i Skutis me Eva och Petter, sista grillningen för iår?
¤ Söndag har vi sista matchen för iår, känns både kul men samtidigt lite tråkigt att det redan är över..

image146

Det var iaf en liten uppdatering, inte för att jag vet om någon är så värst intresserad men ändå:) Avslutningsvis fick det här mig att tänkt efter..

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the sheets of paper lies my truth
I have to go, I have to go
Your hair was long when we first met

/Åsa- annars då....?!-


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback