Världens stoltaste blivande moster..

Det största som händer i mitt liv just nu är att jag ska bli moster till Eva o Petters lilla filur som för tillfället ligger o växer i syrrans mage..sjukt spännande o grymt skoj!!


Helt sjukt läckert!!

Spenderar i princip all min tid på min praktikplats o för tillfället även i apotekets nya lokaler där jag kommer arbeta lite till och från framöver. Jag och Kristin gör ett gediget arbete på praktiken som ofta om inte jämt slutar med ett grymt härligt skrattanfall!!

Julen närmar sig med stormsteg bara 6 veckor kvar. Efter de kommer Strumpans lilla filur som vilar i hennes mage. Ska verkligen bli spännande:)

Resterande tid strosar jag omkring på alla de möjliga platser o tillställningar - kul!! Men mestadels håller jag mig inomhus o slipper den kyla som numera har tagit över...

/Åsa- It's cold around me
the night is young
The sun has fallen and
I've become the lonely one..

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Kan knappt tro de själv:)

2007-11-15 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback