Sommar, sommar, sommar..

Äntligen är den här, den mest efterlängtade årstiden av alla..SOMMAREN!!


image120


Skolan är från och med idag slut..väntar på svar från de 2 senaste tentorna nu, bara att hålla tummarna:) Så nu kan man säga att jag har sommarlov i sisådär 11 dagar fram tills det är dags för o börja jobba. Känns it så värst farligt ändå med tanke på alla upptåg jag o syster yster brukar hitta på..så om ni ser oss i buskarna nånstans eller gasandes i en Pitebo bil så lyft på hatten så får ni er en hälsning!!

Just nu lever livet, jag känner mig taggad inför vad som komma skall och det känns redan som målet inte är alltför långt borta. Nog var de allt några som lyfte på ögongbrynet när de fick höra att jag numera inte dricker alkohol..jag som har haft så tur att få smeknamnet "partypleaser" men oroa er inte..jag är allt en partypleaser i nyktert tillstånd oxå!

Hade en riktigt trevlig helg med en rad olika schemalagda aktiviteter. Det var allt från fotboll till utgångar till singstar..ja u name it!! Inte nog med att jag o far min spenderade lördagen på Piteås största fotbollsarenor och fick spana lite fotboll så fick jag även sommarens första bränna..och då menar jag verkligen Bränna! Det första Tobbe sa på fotbollen var "Tjena kräftan" vilket iofs stämde..Hade faktiskt inte märkt något själv utan fick en smärre chock när jag tittade mig i speglen i bilen, det var rött!

Ja, va mer kan jag berätta då..det ser ut som prognosen lovar finväder till helgen oxå så då uppmanar jag er alla att ta på er som ska vistas på fotbollsarenor att ta på er lämpliga solkläder på samma gång, det gjorde inte jag och snacka om att jag fick en icke-het bränna på barmen.

Ut i solen med er och njut, själv bär det av till skutis till mor som är hemma själv..vi ska mysa och jag hade tänkt överraska med en härlig smoothie..de ni;)

Over and out!!

/Åsa-There's a name for it, there's a phrase that fits...-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback