Never been kissed..

Såg till min stora överraskning att min gamla favoritfilm skulle gå på tv3 igår kväll. Jag kunde ju inte annat att att bänka mig framför burken och bara njuta av: Never been kissed med Drew Barrymore!!
Filmen får mig att tänka tillbaka till högstadietiden när vi brudar satt med spänning och såg denna film gång på gång på gång..så bra tyckte vi att den var. Igår intruducerade jag denna klockrena film för min vapendragare som även hon gillade filmen. Jag kände bara att jag var tvungen att lämna alla er ett citat från denna klassiker:

"That thing, that moment, when you kiss someone and everything around becomes hazy and the only thing in focus is you and this person and you realize that that person is the only person that you're supposed to kiss for the rest of your life, and for one moment you get this amazing gift and you want to laugh and you want to cry because you feel so lucky that you found it and so scared that that it will go away all at the same time."

Kommer man få uppleva den känsla som Josie beskriver? Skulle inte vara helt fel..

Ett tips
: Se filmen!! (kanske är mer av en tjejfilm dock)

image115

/Åsa- Alla kan inte få drömprinsar eller prinsessor...-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback