Mot nya mål..

Idag har jag tagit ett stort beslut som kanske skulle ha blivit taget för ett bra tag sen men bättre sent än aldrig..
Nu är det dags att börja ett nytt sunt liv, visst prommisar är bra men varför inte öka dessa till 2 vändor per dag. Ursäkterna är fler än fördelarna ibland men dock är mitt största handikapp mina otroligt kassa fötter som ständigt och jämt drabbas av skavsår. För er som aldrig har varit med om detta helvete kan jag meddela er att det är en god ursäkt att skippa prommisar när hela hälen i princip är sönder. Ska dock fixa de nya skorna som vägrar ge sig, men i slutändan ska jag gå segrande ur denna kamp!! Mot team sportia imorrn o fixa nån typ av sula som jag fick tips om..

På måndag blir starten på ett nytt och synd liv och detta med hjälp av lite coacher..mer behöver jag inte nämna här men om nån är sugen på prommis eller liknande bra träning är det just MIG som ni ska kontakta, var inte blyga!! Kanske de blir lite vibrogym Jonna?!

Har mått grymt dåligt av dessa kilon som vägrar försvinna, visst måste jag ändå skryta med att jag för en tid sedan gick ner väldans många kilon varav några har kommit tillbaka, tyvärr. Nu är det dags..It's time for o change!!

Nu hoppas jag att mina nära och kära stöttar mig till hundra procent, vilket jag är säker på att de kommer göra. De här kommer bli en tuff match men no fan ska ja klara de!! De är bara att ge sig faaan på de!!

image116

/Åsa- Mot beach 2007 men samtidigt mot en sundare och hälsosammare livsstil..-

Kommentarer
Postat av: lillis

önskar att vi bodde närmare varandra, då hade jag gått med dig 3 ggr / dag=)!!

Postat av: Åsa

jå de hade ju varit helt klockrent!! tyvärr är de liite väl långt att mötas o ta en prommis hehe

2007-05-16 @ 09:43:14
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Sis

Jag är med och stöttar dig till 100% ska du veta!! Go girl!!!!

2007-05-16 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback