Ett sidospår..

Kom bara att tänka på en gammal goding till låt som gick varm i mina högtalare för si sådär 5 år sedan. Tänkte bjuda till med de bästa från låten som stämmer oförskämt bra in på mitt liv just för tillfället.


Whatcha' doin' tonight
I wish I could be a fly on your wall
Are you really alone
Who's stealin' your dreams
Why can't I bring you into my life
What would it take to make you see that I'm alive

If I was invisible
Then I could just watch you in your room
If I was invincible
I'd make you mine tonight
If hearts were unbreakable
Then I could just tell you where I stand
I would be the smartest man
If I was invisible
(Wait..I already am)


Annars då?
Jå livet och dagarna flyter förbi och just nu kanske jag inte står på brädan och glider på vågen men jag har ett fast grepp omkring den trots allt..snart är jag uppe igen!! Surfa lugnt därute;)



/Åsa- Sometimes we all need to sing a long, just let it out push your heartache away..-

Kommentarer
Postat av: Grillvältarn

He orn sä, dvd!

2007-06-19 @ 20:56:34
Postat av: Jonna

haha, tror grillvältarn den var diskret nu eller.. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback