Åsas 10-i-topp lista

Häromdagen ringde min kära far mig och lät så där barnsligt fnittrig. Jag tänkte med ens att nått skumt var i görningen och aldrig förr har jag slagit huvudet så precis på spiken som denna gång. Mina föräldrar hade nämligen tidigare under dagen rensat i våran friggeboda på stugan och kommit över en hel del fina fynd. Skälet till att min far lät så där barnsligt fnittrig var en lista, inte vilken lista som helst utan en 10-i-topp lista. Som många redan vet sitter jag inne med en het 10-i-topp lista från 2007 men denna var si så där 10 år gammal, dvs. från -97!!

Med stor spänning lyssnade jag till det min fnittriga far läste upp och jag måste väl erkänna att det kändes konstigt att ens pappa ska läsa upp en lista på snygga killar högt för en igenom en telefonlur. Men i alla fall så kom vi oss igenom listan som innehöll för och efternamn på 10 stycken pojkar (ja, jag måste kalla dom pojkar med tanke på att denna lista skrevs för 10 år sedan, då var jag alltså 11 år) den innehöll även placering och en utförlig (?!) motivering till varför just denna pojke kunde kvalificera in sig på den valda placeringen. Jag måste även erkänna att många av namnen på listan inte ringer speciellt många klockor men samtidigt så snackar vi ändå 10 år tillbaka i tiden och då kanske man inte kan kräva att minnet ska vara på topp. Jag måste även självklart visa listan här på bloggen, för vad gör man inte för att bjuda på lite underhållning. På den ihopvikta lappen stod det självklart texten:
Åsas hemliga papper. Don't  tutch (lägg märke till stavningen).

10-i topp lista på killar 86:or från 1997:

 

1.      Mikael Öman och Simon Bergman ungefär samma plats typ båda etta - skitsnygga

3.   Jonas Enmark - snygg

4.   Jesper Asplund - söt och gullig

5.   Mikael Norberg - söt gullig

6.   Tomas Abrahamsson - söt

7.   Victor Oscarsson - söt

8.   Isak Samuelsson - söt, gullig och snäll

9.   Patrik Westerlund - lite söt

10. Robert Hedman - lite söt

  

Minnen, va vore livet utan dessa!!:)


Jag vill avslutningsvis passa på att önska alla en GLAD MIDSOMMAR!! och till alla er tjejer där ute, glöm nu inte att lägga 7 blommor under kudden o dröm om er prins:)

image123

/Åsa- Så jävla stolt över att ha klarat den omtalade tentan!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag saknar dock bilder på grabbsen, de hade kunnat bli riktigt intressant!! haha..

Postat av: Sis

GRATTIS tjejen!!! Hur skönt som helst, min tur nästa..

2007-06-21 @ 17:21:50
Postat av: jonna

haha vılken lısta.. :P skoj att lasa :D

2007-06-25 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback