Silence hit the grown, there's only room for one..

Igår var de äntligen dags för OMY beach partyt. Mina, och säkert många andras, förväntningar var skyhöga efter juldagens helt grymma tillställning. Trots att vi inte hade vädergudarna med oss denna gång så blev det en trevlig tillställning. När årets skräll presenterades ställde sig håret på mina armar gode rakt upp måste jag erkänna, det var nämligen SNOOK som skulle bjuda upp. Sagt och gjort levererade dom som aldrig förr och Mister Cool kändes helt rätt!! Vet inte riktigt vad jag mer ska ta upp om festen förutom att grabbarna självklart ännu en gång gjort ett riktigt bra jobb, trots en hel del motgångar. Kanske levde festen inte riktigt upp till våra skyhöga förväntningar men visst hade jag det väldigt trevligt ändå. Kvällen bjöd sammanfattningsvis på den stora bomben, loka och fjärilar. Jag bjuder på lite bilder från festen: OMY beach party


image128
Systrarna Svärd;)
image129
Erica, Jag, Tobbe & Elin
image130
Min bordsgrannar - Linda & Erica



Annars leker livet för tillfället och jag måste erkänna att jag känner mig som en helt ny människa. Nu har jag passerat ett av mina delmål i min diet. Vågen sa imorse -7,8 kg, gryyymt skönt. Ett stort tack till alla som stöttar mig, det är GULD värt!!

/Åsa- Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli..-


Kommentarer
Postat av: Sis

Du är duktig du syster!!! Håller på dig!!

2007-07-09 @ 15:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback