Leva livet...

Imorgon kommer nu äntligen kusinträffen att bli av. Ska bli riktigt trevligt och det blir en heldag med härliga aktiviteter. Dagen börjar vid halv 1 med att jag åker och hämtar upp Mia och A-K för att möta upp Eva på kvantum för att inhandla lunchen (fetaostsallad) och middag (mest troligt tacos, mumma). Därefter bär det av mot systemet för att shoppa lös på kvällens dricka!

Sen styr kosan mot Näsudden där en varm badtunna står och bara väntar på alla vi brudar ska äntra den. Där väntar mys o snack, härligt! Lutar nogmot ett bad i havet med, kan bli min premiär för i år! Tror nog att lunchen går av stapeln först, trots att det sägs att man måste vänta en halv timme efter man har ätit med att bada haha!!

När samtalsämnena och skvallren börjar ta slut packar vi ihop vårat pick och pack och beger oss mot staden, närmare bestämt mot mig. Där är det tänkt att vi ska käka oss en smarrig middag och fortsätta på vinet/alkoholen, men jag fortsätter att hålla mig. Vad kvällen sedan har att erbjuda lämnar vi till det oskrivna men en sak som är säker är då att vi ska ha en super trevlig kväll och bara njuta av sommaren!!

Sist men inte minst måste jag bara säga att det glädjande beskedet imorse verkligen värmde, nu är det inte långt till det slutgiltiga målet!!

Ta´t lugnt där ute, vem vet kanske ses vi ute i vimmlet:)

image134

/Åsa-...kom så ska vi leva livet livet!!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback