Hott-nights, Arkar och Storstryk..

Så var det över för detta år och det känns alltid som att sommaren har kommit till sin ända när PDOL är över. Dock måste jag säga att det i år bara kan vara så att sommaren kommer efter PDOL.

Tänkte bara kort sammanfatta mitt PDOL:

Torsdag
-Ytan invigdes för i år. Jag höll mig nykter medan de andra var taggade som fåå. Vi hade siktet inställt på Euskefeurat och Maia Hirasawa. Blev lite av den först nämnda men när jag inte kan sjunga med i låtarna tröttnar jag grymt fort och så vart fallet här. Vi drog vidare till Kittel där resten av kvällen spenderades tills det var dags för käk!! Det blev en smarrig tacotallrik, håller alltid den bästa standarden. Kvällen bjöd inte på något speciellt i övrigt, men trevligt var det!

Fredag
-Var dagen D. Jag hade bestämt mig för att fira mina 10 veckor av nykterhet med vin. Efter många om och men så blev det sagt och gjort. Vinet flödade men jag kände mig inte speciellt onykter. Fick även träffa Strumpan o med magen i vädret, fan va spännade o va gravid! Vi gick in och drack lite till på området och NJÖT av The Ark som måste få + + + + + av mig, grymma!! Det är efter det som det i stort sett är en gåta. Vi drog vidare till Kittel för att skaka våra lurviga och träffa massa folk. Självklart var det trevligt, kanske blev det något vinglas för mycket för mig eftersom jag hann prata med både en och annan om min härliga form och min diet. Tur att alla förstod hur det låg till haha!! Kul hade jag då som bara den!!Resten av detaljerna lämnar vi för denna gång;)

Lördag
- Måste erkänna att denna dag bestod av aningens ångest när flera personer uppmärksammade mig om min form från gårdagen och jag var grymt bakis, man får stå sitt kast, haha. Tror det var fler än jag som inte var såå sugen på att korka upp ännu en dag men tillslut var festen igång och visst blev det lyckat även denna kväll. Dock nyktert för min del. Väl ute på området såg vi Sahara Hotnights som oxå var sjukt bra dom ger jag även + + + + + klockrena plus. Missade tyvärr The Sounds men har redan sett den bästa spelningen med dom så jag är nöjd trots allt. Därefter drog skaran återigen vidare till Kittel där det var mer drag än tidigare dagar. Sjukt mkt folk men trevligt var det. Stod och pratade med alla möjliga personer under kvällen och vissa överraskade, riktigt kul!! Kvällen avslutades med Storstryk som alltid gör mig glada, underbart sköna grabbar. Efter deras Good song var vi mer eller mindre nöjda och begav oss till kvällens sista anhalt, det grekiska tältet där vi avnjöt en pita gyros, mumma!!! Det var helgen som gick, på ett kick...

Helgens favoriter: One of us is gonna die young, Visit to vienna, cheek to cheek, Quite a feeling och Good song
_________________________________________________________________________________________

Har dagen till ära varit ledig och tillbringat mesta delen av den på stan, äntligen! Jag och elin tog en lunch på lyktan och begav oss sen på en shoppingtur, utan speciellt mkt shopping..Sugen på en super läcker jacka men jag vet it, jag blev lite snål..inte likt mig men samtidigt så kommer det fler tillfällen. Trevligt att hänga me elinoo idag iaf:)
Måste även lägga till att jag är såå sugen på att boka en resa nu, nån som är sugen?!

image139

/Åsa- Alla önskningar slår in, ändå saknas någonting...-

Kommentarer
Postat av: Din hemlige älskare!!

Du vet att jag vill!! Ta mig med dig!! :P
Du vet också att jag jobbar kväll och vill ha lite entertainment, give it to me baby.. hahaha..

2007-07-31 @ 18:37:49
Postat av: Åsa

Åhh my, hemlig älskare är inte dåligt;) jag ska udnerhålla dig just nu..kommer mail snart!!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback