Tro, hopp & kärlek

88766-84
TRO         -         HOPP       -       KÄRLEK



Vad skulle vi göra utan tron, hoppet och kärleken? Dessa tre grundpelare följer med oss vart vi än går och vart vi än befinner oss. Jag själv lever inte en dag utan dessa. Man måste tro på något, framför allt sig själv, för att det ska hända. Man måste samtidigt ha hoppet om att det ska inträffa eller att man ska klara av saker och ting i livet. det är väl också som man säger att hoppet är det sista som släcks hos människan. Sist men inte minst har vi kärleken, vad skulle vi göra utan den? Visst kan kärleken göra så att vi fäller tårar ibland men samtidigt är den bland det finaste och underbaraste som finns. DU är det finaste och underbaraste som finns! Jag lever iaf mitt liv genom tro, hopp och kärlek! Gör så även du!!



Jag tror att 2007 kommer bli det bästa året någonsin!

Mitt  hopp ligger i att jag klarar tentan!

Din kärlek gör mig så lycklig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback