I drömmarnas värld..


eller kanske i feberdrömmarnas värld hade varit en mer korrekt benämning när man talar om natten.

Trots att barn är underbart härliga så kan man aldrig sluta förundras över att dom verkligen är ena stora smittobärare..lilla Zelma hade hosta när jag agerade nanny där på fredagskvällen och hur lätt är det egentligen att unvika att ett 6 månaders gammalt barn inte lyckas nysa på en?! Slutsats: Omöjligt!!
Har även lyckats smitta ner min vapendragare vilket kanske it är så väldigt underligt med tanke på att vi nästan sitter ihop:P


88766-89


Så nu sitter man här efter en näst intill sömnlös natt och nyser  och hosta om vartannat..feber kokar stundtals när den inte övergår i frysattackar...man har de verkligen it lätt ibland haha..hade även hoppas på hockey ikväll men icket, de var ju först nästa vecka!! Måste dock ändå ta mig ut idag..blir gaalen av att bara sitta hemma o må apa!

Men när man ligger där sömnlös hinner man med en hel del kan jag lova..har lyckats se en hel del tv, funderat en hel del kring ett skolarbete, som jag btw skrev 07.22 imorse haha, funderat om livet i allmänhet och drömt en helt verklig dröm!

Kom fram till att jag lät väldigt bitter i den förra bloggen, då tänker jag främst på vänner grejen..men ibland känns de verkligen som om det är så det är..nog för att det är super trevligt de oxå men samtidigt så tror jag att man måste ha en sån period i livet oxå! Det andra kommer sen..för den som väntar på nått gott:)
För jag, jaa äää inte bitter ja;P

Hade även ett intressant samtal med en klasskamrat igår om vem man umgås med, tror bestämt han har mer koll än vad jag har trott..dock gör de inget, jag får ju alltid en super up-date från han om helgens sporthändelser ( t o m omklädningsrums hemligheter;P )så det är inte helt fel:P

Nä nu ska ja försöka vila upp mig lite så man kanske orkar lite grann framåt eftermiddagen, tacka vet ja Ipren den intelligenta värktabletten hehe!!

Hasta la vista!!
__________________________________________________________________________________

Kom ju på att jag har namnsdag idag!! 
åsa MARIA svärdsudd
eva MARIA svärdsudd (syster yster)
inger MARIA svärdsudd (mamma)
birgit MARIA hayland (mormor)
o så mina kusiner:) (mia och a-k)

ett stort GRATTIS till oss!!

glömde även nämna att jag fick ett sms häromdagen om en blind-dejt..ändå coolt de har ja aldrig varit på men vi får väl se vart de slutar:P men erbjudandet var ju inte fy skam..så vem vet, det kanske är nu de vänder:P


/ Åsa- Det blir alltid värre framåt natten
(iaf när man hostar och snorar som en gris haha)

Kommentarer
Postat av: Erica

Klart vi hänger INNE, de e ju kallt UTE!! :P

Tycker absolut du ska nappa på din "klasskompis" erbjudande ang helgen.. seriöst!! haha..

Postat av: Åsa

hahaha såå kul de hade varit;)

2007-02-28 @ 10:06:29
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Jonna

LÅter som en dundrförkylning. :/ HUvva! Hopas du kurerar dig så du blir bra =)

2007-02-28 @ 11:59:28
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: lillis

Grattis på namnsdagen gumman, hoppas du kurerar dig tills imorgon nu=) och du, kanske vär å ta den där blinddaten, vem vet , kanske är ödet;)??

PUSS

2007-02-28 @ 15:51:32
URL: http://lillis84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback