1000 nya frågetecken..

Så har ännu en helg snart passerat och jag tycker alltid att de bara susar förbi, tyvärr! Men då är de bra att man försöker utnyttja varje liten minut till max och det kan man verkligen säga att vi gjort i helgen.

Fredag: Sista dagen på praktiken. Kalas hos A-K. Barnvakt till Zelma och Edvin där jag och han även fick oss ett träningspass me Wii!! Såå kul:)

Lördag: Stan. Innebandy (Wibax). Käk. Innebandy (Patriots). Schlager. Fest hos Nicke. Utgång.

Söndag: Har inte hunnit speciellt långt in på den här dagen men det lutar nog mot en bra rulle och kanske Perre marre ikväll:)

Som sagt så gick barnvakten väldigt smidigt och lillan somnade väldigt fort medan jag och Edvin lirade Wii, helt sjukt kul!! Jag hann med en boxningsmatch som jag tyvärr förlorade och en bana som jag vann i;) Vi var ett bra team och hade riktigt roligt. Barn är verkligen härliga!!

Lördagen gick som vanligt i sportens tecken trots att de är väldigt sällan som vi själva är aktörerna, men nån måste ju även agera publik och det måste jag säga att vi gör på ett exemplariskt sätt;)

Nästa punkt på listan sa schlagerfest hos Nicke, riktigt lyckat som vanligt! Kul o sjunga lite även om rösten idag inte är vad den borde vara, men de var de värt! Hade en rad med bra och intressanta samtal under kvällen med olika parter, kanske inte hann med alla som jag hade velat men så kan de vara ibland, bara gilla läget!! Himla trevligt folk som man träffade under kvällen måste jag bara flika in med:)

Utgången blev näst intill ett fiasko, vad har hänt med statt löningshelg??!! Helt sjukt att de it är nå folk, nog för att man överlever men man börjar nästa ställa sig frågan om det ens är värt att gå ut, kanske man ska satsa på en hemmafest istället?!

Det som jag tycker är det bästa med utgång är ju ändå att träffa alla olika människor. Snacka, skaka sina lurviga och spana lite haha..kan ju aldrig misslyckas! Kul att det finns såna som aldrig slutar förvåna mig, och för de mesta till det positiva..men jag vet att de bara ligger på den nivån som sagt gilla läget är dagens slogan..

Avslutningsvis måste jag bara lägga till något som har upptagit en stor del av min analytiska del av hjärnan under den senaste tiden. Det är nämligen så att jag oftast bara ses som den som man blir kompis med, aldrig nått annat...vilket jag kan tycka är väldigt synd, men det är kanske de man får när man försöker va trevlig med folk. Återigen får man gilla läget och komma igen..så kanske vändningen kommer snart..?!

 

"I never wanna hear the word "friend" again. 
Everybody always think  "Åsa Svärdsudd: Friend."

 



/Åsa - frågeteckenskungen!


Kommentarer
Postat av: Erica

Bra sammanfattning av helgen babe!!
Kanske måste skaffa sig ett wii o börja träna istället för att gå på gym, inte för att jag iof går på gym för tillfället men skulle nog behöva de, haha..

O du..

Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...

Postat av: Jonna

Inge kul att du känner så, men det blir kanske bättre nu!? Annars verkar helgen helt okeej, skoj med barn och få vara barnvakt. Ingen av mina släktingar har nån liten :/ Tråkigt men..

2007-02-25 @ 23:18:52
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Åsa

mm men de blir att lägga skorna på hyllan nu tror ja..kanske är för de bästa..jå du har så rätt i att ungar är helt underbara:D

2007-02-26 @ 15:23:42
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: fröken främling

det blir nog bättre :)

2007-02-27 @ 17:30:22
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback