Look, it got balls..

Så kul som vi hade på Kvantum åt de här päronet kan inte beskrivas med ord!!


   
Päronen som vi skulle ha till osten o kexen!


Helgen har iaf gått i sportens tecken. Det blev först o främst innebandy för hela slanten o sen har vi haft träning både lördag och söndag. Skönt att se att bandygrabbarna tog hem 6 pinnar när de väl gällde. Har även hunnit avverka 2 filmer i helgen tillsammans med mina brudar..vi har haft en hel helg hehe. Filmerna var Alpha dog, lite Sherk 2 och Oceans thirteen, betygen blir väl godkänt.       

Sen har den här helgen utmärkt sig lite utöver de vanliga helgerna. Vi har inte varit ute på krogen nå trots att vi hann besöka en trevlig fest hos Sara. Jag själv har även haft en känsla av att jag nog är lite accidentally in love. Känns faktiskt lite kul me allt de som händer men jag vet att det nog egentligen bara är för att den mysigaste högtiden av alla är nära..vi säger så:)


/Åsa-When you least expect something great might come along..-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback