But you don't really care for music, do you..?

Nu har vi inlett vår innebandy karriär med stormsteg. Vi brudar har nämligen börjat lira lite varje torsdag mellan 9 o 10  på Norrmalmia. Himla kul men jobbigt haha

Har jobbat min första helg nu och jag måste säga att det känns kul trots några små störningsmoment som jag inte verkar komma ifrån i första taget..det är verkligen typiskt men det finns som tur var många ljusglimtar som förgyller min vardag....o snart är det jul!!

I wasn't looking for a lifetime with you
I never thought it would hurt just to hear
I do and I do and I do a number on myself
And all that I thought to be
And you'll be the one
That just left me undone
By my own, Hesitation

And for the million hours that we were
Well I'll smile and remember it all
Then I'll turn and go
While your story's completed
Mine, it's a long way from done




/Åsa- But you don't really care for music, do you?!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback