That somebody's me..


Efter 2 nästintill sömnlösa nätter har jag kommit till insikt med att det är nått som ligger i luften. Jag har aldrig haft problem med att sova tidigare men nu har det hållit i sig i 2 hela nätter i sträck, man blir så less..för vad kan men egentligen göra mitt i natten?!

Under de få timmar som jag lyckats få någon sömn har jag hunnit drömma en hel del lustiga drömmar.

Har även gjort min röst hörd och skickat in en insändare till PT, och dagen till ära var den bara där. Mitt på sidan med direkt svar och allt, coolt ändå. Dom tog mig på allvar och bad så mkt om ursäkt..tänk att man ändå kan påverka om man bara vågar ta ställning!!

Nä hade egentligen inte nått mer att säga förutom att jag vill gratulera min vapendragare och bästa vän Erica till sitt nya jobb!! Grymt härligt, synd bara på utlandsresan;)
__________________________________________________________________________________________

"Somebody wants you
somebody needs you
Somebody dreams about you every single night
Somebody can't breathe without you it's lonely
Somebody hopes that one day you will see
That somebody's me
that somebody's me"
__________________________________________________________________________________________

/Åsa- Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans..-

Kommentarer
Postat av: En Ma

Du måste nog söka fram de små worry dollsén o lägga dem uner kudden igen. Det kanske hjälper.Kram

2007-08-30 @ 16:01:04
Postat av: Erica

De va värst, man tackar o bockar bruden!! Får väl gottgöra utlandstrippen med en Gbg-weekend, boende fixar jag! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback