I wanna hold you but you're out of reach..

Känner verkligen att hösten knackar på dörren, i alla fall på min. Skolan närmar sig, vädret sviker och allting ändras. Sommarens soliga och varma dagar övergår till mörka och kyliga nätter. Det är tur att värmeljusen finns så att inte alla lågor slocknar.

Något som står högt upp på min önskelista just nu är en mysmiddag men ett trevligt sällskap. Många värmeljus som lyser så där härligt spännande. Mystiken ligger i luften och endast tiden kan avslöja vad som händer näst..

image141


Kände bara att det var det jag ville säga. Måste även tipsa om en så bortglömd låt som jag numera nöter:  Sister Hazel- Champagne High

And for the million hours that we were
Well I'll smile and remember it all
Then I'll turn and go
While your story's completed
Mine, it's a long way from done


/Åsa- We are safe but we can't stop wondering, if this is it..then who's fooling who?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback