Även vindarna kan vända...

One tree hill måste vara en av de bästa serierna som visats på svensk tv. Jag vet att det finns många som håller med mig och andra inte men enligt min egna åsikt stämmer detta helt perfekt.
Har väntat och läntat efter de nya avsnitten varje vecka och plågat erica genom mitt ständigt tjat om det har kommit ut nått nytt, hoppas det är lugnt!

Kom att tänka på denna härliga serie just idag när det allra första avsnittet visades på kanal 5. Det verkar som om det kommer sändas varje dag nu framöver, så ett tips från coachen är att ta sig en titt.


__________________________________________________________________________________________

So, no one told you life was going to be this way.
Your job's a joke, you're broke, your love life's D.O.A.
It's like you're always stuck in second gear.
When it hasn't been your day, your week, your month,
or even your year.

You're still in bed at ten and work began at eight.
You've burned your breakfast, so far, things are going great.
Your mother warned you there'd be days like these.
But she didn't tell you when the world
has brought you down to your knees

________________________________________________________________________________________

Know the feeling!!
Just nu vet jag varken ut eller in, fram eller bak eller rätt eller fel. Känner att jag står och stampar på ett och samma ställe, skulle it förvåna mig om golvet här i läggan snart nöts sönder pga all vandring. Vet egentligen it vad detta beror på men samtidigt kanske det finns där i bakhuvudet någonstans trots allt. Känner verkligen för att skriva en "rolig" blogg men kommer inte på något att skriva. Och jag som gillar att skämt och stoja på...

Det som skulle behövas i mitt liv just nu är spänning, överraskning, nyheter och med allt detta menar jag bara bryta den gråa vardagen. Blir sjukt rastlös om jag inte har något att göra så det är egentligen lika bra att jag jobbar, dock är det sista veckan i veckan...och som grädde på moset har jag lyckats dra på mig en ny förkylning, kul ens då!!

Men ja är int bitter.. det är bara att bryta ihop och komma igen!!
__________________________________________________________________________________________

/Åsa- Jag väntar och hoppas och längtar...-


Kommentarer
Postat av: Erica

Hörru du!! Jag hostade mig genom natten o min hals har värkt hela dan, får jag skylla på dig då eller?! :P
Fick en kommentar av Camilla om mina bloggar, hon tyckte de var för internt skrivna och väldigt kryptiska så hon tyckte att jag lika gärna kunde maila dig direkt, haha..

Postat av: Jonna

Håller med one tree hill är super.. =) ser det faktikst nu ;) har du sett säsongsavslutningen.. ? BRA! :D

2007-08-07 @ 17:54:54
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Åsa

Klart ja har hehe sjukt bra!! hur är de annars me dig då?

2007-08-07 @ 19:59:48
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: Anonym

OTH har säsongsuppehåll till o med 2 Januari 2008; så du får allt vänta gode tagit innan det kommer nya avsnitt - tyvärr.. för den serien är bäst!

2007-08-08 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback