WOW-upplevelse..

Ännu en vecka har passerat och det känns som om sommaren väntar bakom knuten, jag kan inte mer än säga: "Come out come out were ever you are, vi längtar efter dig!"

Gårdagen gick i  barnens tecken, dvs. barnvakt åt väldens sötaste Zelma. Man måste bara få skryta lite och säga att hon verkligen väldigt sällan är arg eller lessen vilket underlättar barnvaktandet. Fick även höra att många trodde de var min egen lilla unge, inte vet jag men den här stan har nog inte så väldigt stor koll på människor trots allt. Men inte hade det varit dumt att ha en egen liten parvel, dock så kommer de väl förhoppningsvis i ett senare skede av livet!

Har även under natten åkt på en regäl förkylning. Fattar inte att det bara kan komma så där hips vips från ingenstans under en natt. Får hoppas att det blir bättre iaf. Fick även veta att det blir coachning på söndag mot jävre på heden, kan bli skoj bara man it är sjuk.

Det stundas fest imorron för många men eftersom de utlovade biljetterna är borta med vinden blir det en myspys kväll med världens bästa syster yster istället. Är nog lika bra det med tanke på mitt förkylda tillstånd. Kan dock inte sticka under stolen med att det hade varit trevligt!

Gårdagen bjöd även på en WOW-upplevelse!! Sitter och fjantar mig med lill gullebarnet och höjer blicken av en slump och in kommer denna WOW-upplevelese. Han bär dom coolaste solbrillorna och har den skönaste klädstil jag har sett på länge och jag kände att jag nästintill glodde fööör mycket på denna WOW person!! HAHA lite typiskt mig faktiskt. Vet, till min stora förvåning, inget om detta WOW och det är därför det känns extra spännande att filosofera om vem det är och vad han gör mm..  haha såå klockrent att den här staden kan bjuda på lite oupptäckta puddingar;)
image111

Helgen som var kan man bara sammanfatta på följande sätt:
Bra form, bra människor, en del missförstånd, grym besvikelse, stora lögner, panikattack, ett super bra nattsamtal och lyckligtvis somnade man med ett leende på läpparna trots en del aggresiva tårar!

/Åsa- I teorin är det lätt det finns någon för alla, men säg det till dom som blir kvar..-

Kommentarer
Postat av: Sis

tur man alltid ställer upp trots ett oväntat uppvaknande mitt i natten:)

2007-04-19 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback