Men gör du rätt...

...Har egentligen inget att säga men samtidigt hur mycket som helst. Känns som om jag enbart har irrat omkring hela veckan trots att mitt schema har varit mer än fullspäckat! Kanske är det det härliga vädret som säger sitt eller så är det bara något som tynger mitt hjärta/hjärna, svårt att veta!!

Idag verkar du vilja undersöka varför inte du kan få det som du tycker att alla andra får och att det som är tillåtet för andra ska vara det för dig också. Du är till och med beredd att överskrida vissa gränser, eller hur? Men gör du rätt...


Stämmer nog rätt bra just för tillfället. Har umgåtts en hel del med min älskade syster och Petter nu i veckan, vilket har varit väldigt trevlig men samtidigt kan man inte sticka under stolen med att avundsjukan hoppar lite på ena axeln..vare sig man vill det eller inte!! Kul att ser att kärleken spirar så här när sommaren närmar sig iaf!
88766-109

Prommisarna våra är numera nästan något som jag längtar efter. Där vid 10 i 5 loggar Erica in på msn och jag skriver min vanliga fras: "Jag är redo, klä på dig!"  Trots mina skavande hälar och lite blåst går det hur lätt som helst att fördriva tiden när man är ute och går. Man får snacka igenom dagen, man får frisk luft och man får motion - en super härlig kombination! Skulle inte mina fötter va så dåliga just nu hade jag garanterat tagit mig 2 turer per dag, är sugen igen nu faktiskt trots att de inte var mer än ca 2 timmar sen vi kom tillbaka från den förra.


Hade tänkt se lite hockey ikväll men det känns inte som om det är det bästa som jag kunde göra för tillfället. Är sjukt rastlös ständigt och jämt vilket verkligen har kommit med åren, så med hockeyn i bakgrunden blev det denna blogg istället, bra..ja jag vet inte?!


Måste bara tillägga att blogga måste vara det bästa sättet att lufta lite på sina tankar, trots att det inte går att vara alltför personlig..dock lyckas jag nog ändå alltid att slinka in liiite väl personliga detaljer ändå!!

/Åsa - You're the stranger that confused my heart...-


Kommentarer
Postat av: Erica

Men Åsa, det låter ju som att jag är naken när jag kommer hem från jobbet!! Du kanske borde byta fras till; byt om!! haha.. Btw, vi glömde knåpa idag, ska jag eller ska jag inte?! I-lands problemen är överväldigande!! :P

Postat av: Åsa

Knåpa på du din nakenfis hahah!! När men allvarligt gör du precis som du känner för, this is up to you:)

2007-04-12 @ 20:09:21
URL: http://chicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback