Jag och Mållgan..

Jag har fått mig en ny inneboende. Han är vit, snäll och väldigt hemlig. Han är precis som Alfons Åbergs Mållgan.
Det bästa med denna nya inneboende är att han varken klagar, bråkar eller är arg han bara är! Uttrycket man tager vad man haver slår verkligen huvudet på spiken just här.

Han är min
hemlige vän som
kommer precis
när jag vill...

Han är så hemlig så bara
jag kan se honom!!

image112

Nä skämt och sido..hade match igår mot Jiiver och visst blev det en förkrossande seger med hela 7-0!! Grymt bra jobbat! Det är här allt konstigt börjar..sitter och skriver laguppställningen och kollar upp av en slump och just i detta ögonblick kommer en jävre spelar in. Han är nått så grymt bekant men jag kan verkligen inte placera han. Matchen flyter på och målen bara sprutar in men jag kan inte sluta fundera över vart jag har sett denna människa tidigare. När jag sitter i bilen på vägen hem så slår det mig att jag måste ha dröm om just denna herre någon gång i mitt liv..helt sjukt att man ska träffa någon som man har drömt om i verkligheten, skrämmande!!

/Åsa- The sweet escape..!!-

Kommentarer
Postat av: Erica

Spännande med en okänd drömkille.. de har helt klart sina fördelar att vara coach för herrarna märker jag, ni är inte i behov av en "watergirl"?! hahaha..

Postat av: Åsa

haha watergirl..vi hoppas på en heeet sommar då eller?!:P

2007-04-23 @ 19:47:35
URL: http://chicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback