Här kommer Gynning- ensam och stark!

Älskad eller hatad, men ack så många kloka ord som sprutar från denna härliga tjejs mun!!

HÄR KOMMER GYNNING- ENSAM OCH STARK!!

ENSAM OCH STARK!
Nu har jag varit singel i 14 dagar 18 timmar 5 minuter och 3 sekunder! Och jag kan inte säga att jag stormtrivs med läget. Vackra par som hånglar upp varandra i vårsolen får mig att vilja mörda mig själv! Det är så intressant det där att när man har en hang-up på någonting så ser man det överallt. När jag glider runt på stan så känns det nästan som om jag går igenom Red Light District, så mycket som folk tafsar på varandra.
Men nej, förlåt det är härligt att se att andra människor har kärlek i sina liv. NOT!

En vis man
sa i veckan till mig att man måste söka inåt och inte resa ifrån problemen som jag skrev i min förra krönika. Så det är vad jag har ägnat helgen åt. Jag har promenerat för mig själv??suttit på en parkbänk och kollat på barn ensam som en psykopat. Jag har hyrt film och vräkt i mig 80 kg mat själv. Det sista var i och för sig inte så svårt! Och nu är det söndag och jag har överlevt. Ensam, helt sjukt! Jag vaknar av att solens varma strålar träffar mitt blekfräkniga ansikte. Och så frågar jag skrattande mig själv:
  - Jaha, Carolina vad ska vi göra i dag?
  - Ja, vi kan väl ringa nån rolig kompis och gå en promenad?
  - Ja! Vad kul.
  
Och så fläskar jag upp ur sängen. Tvättar ansiktet. Dricker te med honung för att jag har lite ont i halsen och så sätter jag fart ut i livet och tänker: HÄR KOMMER GYNNING, ENSAM OCH STARK! HÄR KOMMER GYNNING, ENSAM OCH STARK! Och jag måste säga att det funkar att ha ett litet mantra i åtanke om du känner dig ensam. Jag ska träffa min pryda kristna väninna i dag och hon tycker att jag borde gå i celibat fram till midsommar.Ja, varför inte? Jag säger alltid att jag vill prova allt och lite celibat har väl ingen dött av. Eller?



Kommentarer
Postat av: Erica

Dags att skaffa ett mantra då!! hahaha.. iof kanske vi redan har några stycken.. senaste var ju grymt bra o passade ju in i alla möjliga situationer.. nu e de bara att ladda inför påskfestligheterna.. har en bra känsla.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback