Crossroad in life..

 
Don't wanna live without attraction
No I wanna feel all there is to feel
To many things fade out to nothing
So I wanna know how you really feel 


Vi kommer alla, någon gång i livet, att komma till ett vägskäl där vi måste välja en väg. Det finns ingen garanti om att man väljer just den rätta vägen utan här måste man lita på sin magkänsla och bara hoppas på att den leder en rätt. Kanske hamnar man på helt fel väg, kanske hamnar man rätt. Det är någon man får ta tag i när det väl händer, för det är verkligen ingen idé att gå och grubbla på det innan det inträffar, då blir man tokig.

 

Önskningen 11:11 kunde inte ha slagit in på ett mer passande sätt, så vem vet kanske är det dit vägen leder mig. Ska bli spännande att se vart de här slutar!

 

Måste bara lägga till en parentes som kanske inte hör till ämnet men som bara måste få komma upp på ytan. Jag blir så less på människor som ska spela dryga som egentligen inte är det. Jag tycker att jag för det mesta är väldigt trevlig och glad mot de som förtjänar de och anser att jag förtjänar samma bemötande, men detta verkar vid vissa tillfällen inte möjligt. Jag blir så less, kom igen nu va!!

 

Har btw även grymma skavsår efter dagens prommis. Dilemmat blir morgondagens heldag i skolan, va ska ja ha för skor?? Visst har ja mycke skor men inga som passar för ?vår-skavsår? fan också vilka problem man har alltså!!


Note to self; It's time to make up my mind!

 /Åsa- Just trust in the good times, no matter how long it takes..- 

Kommentarer
Postat av: Erica

Väldigt sant, dags att stänga dörren nu, gräset blir inte grönare än såhär.. dags att våga, chansa o se vart det leder oss.. spännande!!

2007-04-02 @ 21:22:06
Postat av: En Ma

Prova fråga någon som arbetar på Apoteket- det finns super fina Comped skavsårs"plåsteR. Du kanske känner någon? Lycka till i dag.

2007-04-03 @ 09:12:14
Postat av: Åsa

haha japp min kära mor kom med akutväskan igår och visst fick jag mig compeed och skumgummi grejs som ska vara tryckavlastande så nu är de bara strosa på..eller så inte!! Hon fick även en chock när hon såg hur det såg ut, inte en vacker syn var de då!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback