Så var de dags!

Så var de dags för min första blogg någonsin...vi har alla kommit överens om att vi ska börja med att introducera varandra för alla er läsare så att ni har någon lite aning om vilka "chicas" är..
here it goes:

Jag börjar med min käraste och enda syster Eva, man kan ju inte annat än att nämna henne först!;)
Vem är hon då, ja de är inte de lättaste att svara på men ja ska ta och göra ett försök.
Eva är min andra hälft och den bästa systern ever!! Hon är den person som finns där om man behöver henne å hon är den som är den smarta av oss två;) det är så de sägs iaf hahaaa
Vad mer kan man säga, hon är alltid med på fest å så klart är det alltid vi som rööjjer meeeest!! Vad vore statt utan black jack, eller hur chicas;) Kan inte mer än säga att hon är den bästa blondinen i stan!!
Evas motto: "Every song ends but is that any reason not to enjoy the music?!"

Nästa person som ska beskrivas är Frida! Frida är den tjejen som är ständigt positiv och glad, med henne kan man bara inte ha tråkigt!! Kommer direkt att tänka på festen i Luleå i Evas korridor när vi bokstavligt talat fick klä av Frida som inte var i det nyktraste tillståndet haha de var ett otroligt roligt minne som jag kommer att  komma ihåg väääldigt länge..varför just detta minne är så kul är för att det är en ovanlig syn  att se Frida så pass onykter;) Men som sagt kan man inte säga mer än att Frida är en klockren brud från Edet som man sällan, väldigt sällan har tråkigt med!! Kan bara säga ""Don't worry, be happy!!" eller hur?!:P

Sist men INTE minst har vi då allas vår Erica! Erica är bruden som är bäst på feeest!! När man partar me henne kan man bara inte misslyckas haha..grodor hit och grodor dit...de har varit en hel del långa och intressanta(!!) nattliga diskussioner om dessa!! Erica har ett par fler år än mig på nacken men va spelar väl de för roll när ja ändå får vuxenpoäng hit och dit och är 25 i sinnet, eller hur babe;) Så jag skulle summera Erica med de bästa orden som finns (typ) : "Never let the fear of striking out keep you from playing the game"" Eller hur;)

Hoppas ni är nöjda med denna korta presentation av mina chicas;)Inom en snar framtid lovar jag er att ni har lärt känna dom henna på djupet, precis som jag har!! För dom är alldeles, alldeles uuuunderbara, de lovar jag!!

Peace out broders and sisters;)

/Åsa

Kommentarer
Postat av: Erica

Såå bra.. hur ska man toppa det här?! :P

2006-06-28 @ 21:40:41
Postat av: Eva

instämmer tottalt, gjorde iaf ett tappert försök :)

2006-06-28 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback