Presentation av de hotta brudarna ;)

För min del blir det oxå den första bloggen som jag skriver.. ska bli väldigt trevligt att få skriva ner lite händelser o känslor som man bär runt på..  Som sagt fick vi ju hemläxa att skriva var sin blogg om varandra så här kommer min version:

Älskade syster ÅSA:


Till att börja med kan jag väl säga att en bild säger ju mer än tusen ord så skulle eg inte behöva skriva så mkt om dig ;) Nä skämt o sido, finns så mkt att säga att jag knappt vet var jag ska börja.. Du är helt enkelt BÄST, ovärdelig syster som alltid finns där när jag behöver dig. "The good and the bad times,we've been through them all.You make me rise when I fall" skulle jag väl kunna säga :) Vad vet då jag om Åsa som inte ni vet? Tja, förra helgen gjorde hon minsann uttrycket BACON personifierat då hon efter en kort bilfärd bokstavligt talat tog löpet till toan för att.. ja ni vet :P Haha, sorry babe kunde inte låta bli :)

Världens underbaraste FRIDA:

Denna hamburgerflippande donna är utan tvekan världens bästa vän (tål att upprepas!) Trots att hon största delen av året lever livet i storstan, och då på ett exemplariskt sätt lägger om till sthlms-dialekt, så finns hon alltid där för mig i vått o torrt. Tur att de är billigt o ringa lokalsamtal babe, vad skulle vi göra utan tele?! :) Måste ju avsluta med en textrad från en av Carolas låtar som för övrigt Frida heldiggade till när hon var liten (eller jaja, liten o liten) Många timmar framför spegeln minsann..

"Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen"

Superhärliga "nyfunna" vännen  ERICA:

Sorry babe, kunde inte låta bli o ta den här bilden, hur heeet som helst ;) Som ett förtydligande för er ovetande som inte var med på festen så var de tävling för fulla muggar, tror dock inte att Erica vann eftersom hon var grymt rädd för att ballongen skulle sprängas vilket för övrigt vad själva poängen med tävlingen :) Finns bara gott o säga om denna härliga brud, alltid glad o trevlig!! Ställer dessutom nästan alltid upp på fest o vilka fester de alltid blir!! Black Jack för heeeela slanten, inte dåligt precis :) Nä men om jag för en stund ska vara lite seriös så är jag väldigt glad o tacksam att jag har funnit en sån fin vän som dig ska du veta!! Detssutom insåg hon ju för 1 år sedan att det bara finns en enda klubb  med stort K i denna stad, nämligen MSSK o hon gjorde slag i saken o böt till oss, det tackar vi så hemskt mkt för :) "Inget kan stoppa oss nu" :)

Hoppas att ni fått en trevlig läsning o en liten inblick i dessa underbara brudar!!!
På återseende!
/Eva

Kommentarer
Postat av: Eva

ooops glömde nämna (som utlovat) en superkille som ska fixa min dator imorrn.. du vet vem du är:)

2006-06-28 @ 22:05:47
Postat av: Erica

såå taskig.. du vet att jag avskyr den där bilden.. hehe.. vänta du bara.. jag kan gräva fram bilder på dig med!!! ;P

2006-06-28 @ 22:09:29
Postat av: Applet.

Kul med en blogg. Synd bara att eva inte kommer att kunna skriva nå mer efter att nån försökt fixa hennes dator... =)

2006-06-28 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback