PDOL är här.. !!

Saknar en blogg om gårdagen, dvs första partyt på PDOL, känner dock att jag inte är den rätta personen att blogga om denna kväll iom att jag för det första var nykter och sedan avvek väldigt tidigt...

Men förstår att ni har fullt upp brudar, o jag vet inte men misstänker att ni snart tänker korka upp ute på YTAN,  själv har man har några timmar kvar innan jag kommer och joinar er, tänkte dock svänga förbi 10 till 12 o inhandla en "perre marre" så jag också har ngt att korka upp :P

Sitter o funderar på livet, o killar o helgen.. det blir en tuff helg för CHICAs, vi har ju ett hett rykte att leva upp till vilket jag igår fick bekräftelse på då jag fick senaste skvallret från ett gäng grabbar i stan som sa att CHICAS-brudarna är väldigt hotta!! De ni, ta åt er allihopa!!

Vi ses snart babes!!


/ Magnifika Erica!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback