Nån mer än jag..

.. som är lite tärd såhär dagen efter?? Fastän det var mkt städat så hade jag grymt svårt att ta mig upp imorse men jag lyckades till slut o nu sitter jag här med världens halsont och ska svara i telefon hela dagen, inte den bästa kombinationen!!

Men trevligt hade vi, skvallerkvällar är ju alltid intressanta :P Blev ju tom lite "action on the dancefloor" trots den lilla promillehalten, o där gjorde vi, eller kanske ska säga jag bort ett av årets pinsammaste möten, men nu e de överstökat.. hehe..

Det kryllade av "oldies" ute, vilket gjorde åsa lycklig, sorry bruden att jag ryckte dig ifrån en under kvällen.. var inte min mening men jag tyckte mig höra.. "I like my girls a little bit older.." o kunde inte låta bli.. :P 

Kanske ska man tacka "grodan" för kommentaren att min åldersnojja inte var befogad denna kväll eftersom jag nog hörde till den yngre skaran på stället.. vilket iof var sant men jag kommer dock jag alltid att vara äldre än just den "grodan"..  :P


Jag vet inte hur väl informerad Frida är om vårt grodprat?
En snabbversion är att det kommer ifrån uttrycket :

"Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins"

Sen har vi haft lite diskussioner om hur årets grodsäsong ser ut samt potentiella prinsar..


Måste väl slänga in ett tack till Pierre också för skumpan han bjöd på, det var bättre än nötter :P


Nu kallar arbetet, ses brudar!

/Erica



Kommentarer
Postat av: Åsa

Skumpan var ju ändå helt klockren..mycket bra mycket bra..asså oldies de är inte å leka med..du vet 29 är ju mitt lyckotal..kan de bli mycke bättre än då??;)

2006-07-06 @ 18:35:23
Postat av: Frida

Även om man är en chica är det ibland svårt att hänga med... Tack för förklaringen!

2006-07-06 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback