jag har gått på trenden

Ja, Ok. Då var det dags. Trodde aldrig att jag skulle skriva på en blogg någonsin. Har ju inte ens en MSN än. För kanske ett halvår sen hade jag ingen aning om vad en blogg var för något. Det här med trender är inte min stil. Jag är inte personen som direkt gillar att sitta framför datorn och för övrigt så är den nästan alltid ockuperad av John. Jag förstår att resterande del av gänget  "glömde" bort mig när de öppnade upp bloggen. Ni skulle ha hört Johns skratt när jag sa att jag skulle börja skriva...
När det gäller bloggar och personer som skriver bloggar har jag aldrig riktigt förstått varför man gör detta. Är det någon slags exhibitionistisk del av en själv som gör att man vill skriva ned saker i sitt privatliv för att sedan publicera det så vem som helst kan läsa? Inte vet jag, men nu är jag där själv i alla fall.

Ja, jag är i alla fall Linda och brukar umgås med Erica, Eva, Åsa och Frida. Frida inte så mycket eftersom hon bor i Stockholm.  Enligt vad jag förstått av de tidigare inläggen så hade man nån slags hemläxa där man skulle skriva några rader om varje person. Eftersom jag kommer in nu så kan jag ta en snabb presentation av mig själv. Jag heter alltså Linda och är näst äldst i gänget. Jag är nog den enda som har ett någotsånär vuxet liv med jobb och allt. :) Även jag spelar fotboll med MSSK och tränar även lite till på fritiden.

Tar även en snabb presentation av övriga medlemmar

Eva
Den person som jag umgåtts med mest under min uppväxt, men som jag sen jag flyttade från Umeå börjat umgås med mer. Mina föräldrar och hennes föräldrar umgås nämligen. Hon är en snäll och trevlig person där vi jämt äter tacos eller grillar. Har för tillfället lite problem på killfronten, men det kommer att bli bättre ska du se... 

Åsa
Åsa har jag umgåtts med ungefär lika mycket som Eva eftersom de är syskon. En rolig anekdot från förr är väl att Eva, Åsa, jag och min syster bråkade väldigt mycket när vi var yngre. Ibland var det så pass att jag och Linnea inte ville åka dit för att vi bara bråkade...många starka viljor där....Nåväl, nu är detta glömt och vi har aldrig varit så goda vänner som nu. Åsa är den yngre systern till Eva, som dock alltid blir tagen för den äldre. Hon är mycket intresserad av kläder och smink och är den som alltid anlitas när det ska sminkas fint. Åsa och Erica sitter jämt och skvallrar om en massa killar som man inte har någon aning om vem det är, tex den där 28åringen??? Hallå??

Erica (med C) även kallad Teddy (känner dock att hon inte vill kallas för det efter Teddys utvisning)
Erica började jag känna när hon började spela fotboll med oss i MSSK. Kom inte riktigt ihåg hur det kom sig att vi började umgås men det var väl nånting som Eva hittade på skulle jag tro. Erica är äldst av oss alla, har nyss fyllt 25 och har lite åldersnoja över detta, vilken är helt obefogad. Hon är även hon snäll och bangar aldrig när vi ställer till med fest eller någon annan sammankomst.  Som jag redan sagt så snackar även hon om killar, kanske ganska naturligt då hon är singel. Vad hände egentligen med killen som du drog hem med i lördags?

Frida
Frida är den person som jag umgåtts minst med. Även hon har jag spelat fotboll med, men hon slutade när hon fort till USA. Före hon for dit så umgicks vi en del hemma hos Eva och Åsa på tacokvällar. Nu när hon är hemma över sommaren hänger hon med oss. Hon är alltid en rolig person som kommer in som en frisk fläkt. Hon är för övrigt den enda förutom jag som har ett stadigt förhållande för tillfället.

Ok, det får duga för denna gång. Kommer nog inte att bli så ofta som jag orkar skriva eftersom jag är less datorn när jag kommer hem på kvällarna efter en hel dags arbete framför den.
/Linda


Kommentarer
Postat av: Erica

Hörrdu du bruden, nu avslöjade du mig inför mina päron, hade ju dragit värsta historien för dem om varför jag inte ringde o meddelade min hemkomst lördagnatt.. hehe.. men de e lungt, jag drog den där: "Inga kommentarer" :P

Postat av: Åsa

hahahaaa men ERIIICCAAA!!! din fuling så får man inte göra;) Perfekt blogg Linda:) SAnningen kommer alltid fram haha!

2006-07-04 @ 18:44:46
Postat av: Erica

Vad skulle ni ha gjort då?! :P

2006-07-05 @ 09:39:56
URL: http://ericaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback