Grillparty med brudarna!!

88766-5

Kände att de var dags för min del att skriva ner några rader.. Igår blev de visst fest igen, grillparty utanför Åsa, som för övrigt är det ultimata förfeststället! Jag, Åsa, Erica o Linda grillade först o drack vin sen slöt fler o fler folk upp.. Tobbe hade med sig guran så de blir lite allsång, undra vad grannarna tyckte om våran skönsång?! :) Vi begav oss iaf ut på 1906 där kring 12, inte så mkt folk till en början men sen då jävlar small de bara till så var de överfullt, fattar it hur de kan ta in såå mkt folk, men kunde ju knappt röra sig på dansgolvet där vi mest höll till :) De var väl kvällen i stora drag.. eller hade ju iofs sovfrämmande av den hetaste baben i stan, inte fy skam ;)  Du är verkligen världen bästa Frida!! Tack till er andra brudar oxå som verkligen bryr sig o ställer upp när man behöver er som bäst, vad skulle jag göra utan er?!

Varför ska de va så himla svårt? Blir så arg på mig själv för att jag är som jag är.. Stark, vad är de typ? Försöker o försöker men så faller man dit every now and then.. som att jag it kan hjälpa de.. Förlåt, för vad än de är värt! Du är ju bara för fin mska som bryr dig o orkar stå ut med mig, tack för att du är du!!! Kände dock imorse när jag vaknade o diskuterade lite med frida att jag måste försöka skärpa mig, håller ju inte de här ingen mår ju bra av de.. Nåt som jag iaf är säker på är att jag inte vill förlora dig helt o de är en av anledningarna till att jag måste skärpa mig, tur att man iaf kan inse de själv :)

Nu ska jag förkyld som jag är iväg o döma summer games.. ganska skoj ändå :) Och till dig E: Man lever bara en gång ;)

Dagens såå sanna låt: Pink - Who knew

/Eva

Kommentarer
Postat av: Erica

Hörru bruden, du vet väl om att du får vara nästan hur jobbig som helst, vi finns ju alltid där ändå!! O du vet att du alltid kan krasch-landa mjuk på oss :P

För det är ju inte alltid så lätt sånt där.. hjärtat säger en sak o hjärnan en annan.. o självklart är det lättare att lyssna till hjärtat.. tro mig.. jag har ju blivit "gammal o förståndig" idag så kan sånt där, detta kan även förklara snedsteget igår, då var jag ju bara ung o dum o då kan allting hända.. ;P

Kram på er brudar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback