En blandad kompott

Det blev alltså en 2-dagars i helgen om trevligt var det som vanligt! Man kan bara inte ha tråkigt med chicas:) Jag måste nog erkänna att lördagen var snäppet bättre än fredagen, kanske berodde det på musiken kanske berodde det på nått helt annat;) det är det bara jag som vet haha

I alla fall var vi som vanligt kungarna på dansgolvet och jag tror inte att våra kjolar gjorde saken sämre, eller hur brudar haha!!
En annan sak som jag måste kommentera är ju förre talares inlägg om varelserna som kallar sig killar. Kommer man någonsin att förstå sig på dem?!Kommer man någon gång att kunna sätta sig in i deras hjärnor? Det är ibland det som står högst upp på min önskelista:)
Först duger man, sen duger man inte och sen så passar de sååå bra..va ska man då göra, kan någon svara mig de?!

Kan inte låta bli att berätta för er om mitt hittills "hemliga" beroende, det är nämligen så att om man vid ett visst klockslag (22:22)råkar kolla på klockan så måste man önska sig nått. Jag måste säga att det har fungerat!! Kanske därför jag fortsätter att hoppas på att alla mina önskningar ska slå in, det vore ju inte helt fel! Så mitt råd till er är att ni provar och meddelar mig om ni märker att det slår in..kom bara ihåg att det måste vara rimliga önskningar, inte world peace eller nått liknande :)

Jag vet då i alla fall vad jag kommer önska mig när min klockradio slår tjugotvå minuter över tio!;)




Sist men inte minst!!

I chicas gänget finns det någon som har fått sitt hjärta krossat, någon som har extremt mycket ångest, någon som är otroligt lycklig, någon som har ett stort dilemma och någon som är någonstans i mitten...självklart handlar det om killar, grabbar, hunkar, hotties, prinsar, grodor och "oldies". (sorry eva, ja kunde inte låta bli:P)

Jag skulle bara vilja säga ett par ord till dessa personer:

Till dig som har fått ditt hjärta krossat: Jag förstår att det är sjukt jobbigt men du får försöka se positivt på saker och ting trots att det känns jobbigt, men jag lovar dig att det blir bättre!!
"Every song ends but is that any reason not to enjoy the music?!"

Till dig som har extremt mycket ångest: Jag vet att de känns fördjävligt och att det svider men det är bara att bita ihop så ska du se att det löser sig för du det att "Det löser sig, det gör det alltid" Du ska absolut inte känna dig dålig eller nått utan det ör så att vi gör alla misstag och det är enklare om man bara struntar i det så ska du se att det snart är löst:)"Nobody has all the answers but we all have our y´s"

Till dig som är otroligt lycklig: Du är verkligen lyckligt lottad för personer som han växter verkligen inte på träd, iaf inte här upp i norr:P Det känns skönt att se att man inte ska ge upp hoppet för om man någonsin känner att det känns tugnt kan man tänka på er:)

Till dig som har ett stort dilemma: Lyssna alltid först och främst på dig själv. Det är skönt att ha någon att bolla tänkar med men i slutändan är det alltid du som måste fatta besluten själv, kom ihåg det! Man måste följa sitt hjärta för det talar alltid sanning!"They say that age has nothing to do with love" ," You know I like my boys a little bit older"

Till dig som är någonstans mitt emellan: ställ dig frågan, är det så här det ska vara? Vill jag det här? De svaren som du då tänker på kommer att göra det väldigt enkelt för dig bara du följer dem! Kan inte mer än säga att följ ditt hjärta och var inte rädd för förändringar! "Change is gonna come"

Adios guapas!
/
Åsa (22:22)


Kommentarer
Postat av: Erica

Först visste jag inte rikigt vem jag var, känns som att man kan känna igen sig i flera men nu tror jag att jag vet.. mkt bra skrivet åsa, jag är också en sån som önskar på 22.22 men även 11.11 :P


Det sägs ju att olikheter attraheras, det gäller nog oss CHICAs också :)

2006-07-10 @ 19:13:55
Postat av: Syrran

Ojoj vad kan jag mer än säga tack babe!! Du kan ju säkert förstå vad jag gör nu.. eva aka cry-baby:P Jaja, måste släppa ut de ibland oxå, de är ju inte alltid så lätt tyvärr.. Life's tough!! Mest jobbigt att känslorna inte bara försvinner så där.. Det är tack vare er brudar som jag pallar med allt!! Ni är bäst:))

2006-07-10 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback