Äntligen!!

Nu ska jag äntligen få det till att bli, min första riktiga blogg på "CHICAS", har tidigare försökt men tror att jag lidit av ngn form av skrivkramp, har inte ens kunnat producera ngt på min egen blogg!!

Kanske man ska då börja med den obligatoriska presentationen av medlemmarna i CHICAS..

Eva
Eva var den som ”tog hand om mig” när jag för snart 1 1/2 år sedan bestämde mig för att damma av fotbollsskorna, och återuppta ”proffskarriären” :P Jag skulle vilja kalla henne morsan i gänget, inte mammig men hon är den som alltid är väldigt mån om att alla är okej o ser till att alla mår bra, det känns tryggt! Hon är även den som drar igång de flesta ”happenings” och det är tur att hon står på sig o drar med mig för jag kan ibland behöva lite draghjälp såhär på äldre dar :p Vi delar många åsikter fastän vi kanske egentligen är ganska olika som personer, fast å andra sidan kompletterar vi varandra otroligt bra!! Har senaste tiden haft en del djupa samtal med denna brud, livet är ju inte alltid så schysst, men vi kommer igen tjejen, det ordnar sig alltid!!

Åsa
Åsa är ju minstingen i gänget, trots detta innehåller hennes 10-i-topp lista mest grodor från den äldre generationen men hon säger sig ju vara 25 i sinnet vilket kompenserar hennes ringa ålder :p Åsa är även ursprungligen polare med mig lillebror men som han nu säger har jag snott hans kompis, men jag ser inte varför vi inte kan dela på henne. Jag och Åsa har för övrigt haft många roliga nattliga samtal efter krogen, för att inte tala om alla ”kill-diskussioner” vi har involverat oss i, detta kan ju ha ngt att göra med vårt exklusiva medlemskap i singel-klubben, det liksom kräver konstant koll på ”kill-situationen” i stan, ständiga uppdateringar är därför nödvändiga :p Hon är en superskön brud som aldrig bangar på party o brukar oftast vara den som stänger stället dessutom!:P    

Linda
Linda känns som den mest ”vuxna” i gänget, inte bara när det gäller att hon har både jobb o sambo sen ett bra tag tillbaka, men hon är nog kanske den som kan behålla mest förstånd under en fest, där vi andra spårar ut behåller Linda lugnet, fast vi har ju ändå fått se denna brud köra lite ”tränings-moves” till bag-pipes låten, inte illa :P Hon är en härlig tjej som ställer upp i vått o torrt, o sedan denna säsong, efter en del positions-ändringar i laget har jag fått henne vid min sida o det känns tryggt! Linda är även vegetarian ngt vi ibland under våra grillkvällar inte alls förstår oss på, men hon får ju vara med ändå :P Tror att hon ändå är en liten gourme-kock fastän hon kanske inte vill erkänna, hon har kommit på förslag med de mest intressanta rätter och är dessutom en hejare på att baka, en bra resurs i gänget alltså!!  

Frida

Jag och Frida har inte känt varandra värst länge dock har jag tidigare fått höra talas en del om denna trevliga, numera, Stockholms brud, o allt jag hört verkar stämma mkt bra, hon är en supergullig tjej som hellre ser möjligheter än problem, o precis som Linda konstaterade känns hon som en frisk fläkt i gänget, hon är lätt att hänga med och sprider ett skönt lugn omkring sig :P Måste kanske även här ta tillfället i akt att tacka för ”chicas special” som vi igår blev bjudna på, smakade superbt, och jag ser inte vi ska ha några som helst problem att kunna komma överrens.. :P  

Nu får det räcka för idag, har suttit på jobbet nu under hela förmiddagen och knåpat ihop detta, inte lätt när det ringer hela tiden, blir avbruten titt som tätt.. 


Eller så inte.. hann inte publicera detta innan min lunch, var o gav chili-köket en andra chans men det var väl sådär, blev mätt iaf. Nu blir det fortsatt jobb till kl 17.. puhu..  


O hörrni brudar i sommar ska singel-klubben fånga många grodor, dock ska vi inte göra om mitt misstag och fånga grodyngel :P Kram på er!!


/ Erica


Kommentarer
Postat av: Åsa

Perfekt presentation babe..å ja håller verkligen med dig om att vi ska fånga många grodor..INTE nå himla grodyngel haha vi gillar rutin;)

2006-07-04 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback