22:22

Tänkte bara uppdatera all om mitt numera kända beroende...22:22!!

Häromdagen strosade jag och min kära syster på stan och som vanligt besökte vi Piteås hjärta, småstaden. Väl inne i den inglasade skönheten mötte vi en efterlängtad Carina som satt och tog det lugnt på stans inne café Röda lyktan..himla trevligt och träffa henne igen måste jag bara inflika!

Nu tillbaka till varför jag tar upp detta igen..det är nämligen så att jag några kvällar innan hade "önskat" mig att jag skulle stöta på en viss person inom en snar framtid..och där sitter denna person mer eller mindre framför näsan på mig!!! Himla fräsch syn måste jag säga haha;) Chicas, jag tror att ni vet vem ja menar;) Stötte även ihop med lillebror hans i lördags..oväntat trevlig måste jag säga..de bådar kanske gott för framtiden, man kan ju alltid hoppas;) Så min önskning slog in..gjorde din?!

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be..under kan ju faktiskt ske;)
Hang in there Chicas!!!

/Åsa, keep on wishing babes!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet inte hur mkt man ska tro på det där egentligen, jag har då önska mig en massa under 22.22 o 11.11 samt hoppat på K-brunnar men inte tusan är det nått som går i uppfyllelse!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback