"Vi flyr från verkligheten.."

För alla som inte vet att det inom en väldigt snar framtid stundar en utlandssemester för 3 av chicas gänget (Jag, Eva och Erica) så tänkte jag att det bra läge att släppa bomben nu..vi åker nämligen iväg till turkland på fredag morgon, närmare bestämt Marmaris..

Och på tal om bomber så undrar säkert många va fan vi tänker med med tanke på vad som just har hänt på olika platser i Turkiet..och för att klargöra detta så är vi fullt medvetna om detta men vi tänker absolut inte ställa in denna resa som ständigt har varit i våra tankar den senaste tiden!!

Som sagt tror och hoppas vi alla att man inte bombar på samma ställe 2 gånger, de har nog aldrig hänt iaf.. vi ska nog klara oss bra ska ni se:)

Så nu ska vi snart flyga ner till hettan (ca 40 grader varmt i luften och 26-27 grader i vattnet) och bara njuta och ta de lugnt!! Ska bli så otroligt skönt, jag tror verkligen att vi alla behöver lite miljöombyte just nu så ni ska se att de kommer bli perfekt!!:)

Just nu har jag öppnat min resväska och inser till min stora skräck att hela min garderob inte (!!) går in  och att jag antagligen kommer att ta med mig för mycket kläder som vanligt och att min kära mor kommer klaga på min 5 par skor som ja nödvändigtvis var tvungen att ta med mig..men det är smällar man får ta..som sagt så är det ju vääääldigt varmt där nere just nu så vi ska väl inte behöva ha så mycke kläder på oss, eller va tror ni chicas;) Och om jag och erica ska göra man för vårt smeknamn så måste vi ju vara heeta med tanke på att vi kallas "stekarna";) de ska nog inte var nått problem i den hettan haha eller va säger du babe;)
88766-15

Nää nu ska ja återgå till packandet och försöka komma på ett bra sätt för att jag ska rymma så mycket som möjligt och samtidigt lämna plats åt shoppingen( det lär ju behövas)!!

Hasta la vista babes;)

/Åsa - Skönare sätt att fly från den bistra verkligheten får man leta efter..

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu är det riktigt nära babes, ska bli skönt att komma bort ett tag från alla grodor o spöken o bara slappa på stranden med en drink i handen!! Precis vad vi behöver just nu!!

Du är inte ensam om att ha packningsproblem bruden, gissar att vi alla lider av kläd/sko-dilemma för tillfället :P

Postat av: Linda

Ha det bra på semestern! Avundsjuk? Javisst. Men hoppas ni får varmt och trevligt ändå. Tänk på mig när ni ligger på standen och solar. Jag som jobbar och sliter...
Tänk inte så mycket på klädproblemet. Det enda ni behöver är bikinin...om ens det :)

2006-08-31 @ 12:55:40
Postat av: Åsa

hehe jå de stämmer de linda! Men du vet hur vi är..klätokiga:) Ha de bra du me och så ses vi om en vecka..förhoppningsvis bruna och fina och så ser ni till att ta hem seriesegern nu på lördag!!:)

2006-08-31 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback