ROADTRIPP á la Åsa & Erica


Kvällens destination var förutbestämd sedan några dagar tillbaka då jag från Åsa fick en förfrågan om jag ville hänga med på en roadtripp in i självaste buschen, hemmings för grod-spaning!! Jag var kanske lite snabb att tacka ja för min egen groda hade nämligen också match samtidigt, men jag offrade min spaning för Åsas så kl 18,30 plockade jag upp Åsa i min skrutt-bil o så bar det iväg in i skogen.


Väl framme blev vi först skrämmda av det stora antalet bilar på parkeringen och när vi sedan smög oss närmare läktaren i tron att den skulle vara smock tjock så kom första garvet då läktaren innehöll max 6 pers!! :P Vi satt sedan där o kände oss en aning iakttagna, de måste ha undrat vilka vi var o vad vi gjorde där o troligen misstänkt att vi var Alters-fans, huvvaligen, hemska tanke!!

När sedan lagen entrade planen blev vi lite oroliga, för vi såg inte skymten av grodan vi kom dit för och när alla spelare till slut entrat och spelet börjat kom andra garvet.. han var inte ens med i truppen, ja han var tom inte ens där o kollade på matchen!! Helt otroligt, han har spelat varenda match hittils men såklart inte denna match då vi gett oss ut på en galen liten roadtripp bara för denna grodas skull!!

Vi bestämde oss snabbt för att dra vidare, vi hade ju inget i hemmings att hämta längre när inte grodan var där så vi styrde om vår lilla roadtripp o drog snabbt vidare mot Parken och min groda så jag kan ju inte säga att jag var helt missnöjd ändå :P

Mssk herrar fixade iaf en efterlängtad seger 2-1 mot Heden, Lasse sa ngt i stil med att snart är herrarna uppe på samma nivå som er damer.. men jag vet inte om jag vill sträcka mig så långt.. hehe.. :P 

Slutet gott allting gott eller.. svider ändå lite att vi gjorde nått så stort som en hemmings-roadtripp o blev så blåsta på grod-spaningen men vem vet, när ni minst anar det dyker vi upp på hifton igen.. inga förvarningar.. :P


/ Erica


Kommentarer
Postat av: Åsa

Här hade man verkligen sett fram emot denna dag och denna roadtrip å så är han it ens me!! What the f**k..å vilka är de första man ser när man kliver in på Hifton..joo bröderna "dryg" L. SÅåå typiskt..dom undrade nog allt va vi gjorde där eller hur erica;) haha sååå bra..måste bara tillägga att ett dumt sms inte hade varit helt fel just nu..men ja ska inte..kan bli lite pinsamt, vi tar de till helgen istället så ja håller alla mina tummar att helgen bjuder upp till bra grod-utbud, eller hur;)?!

2006-08-17 @ 09:23:57
Postat av: Åsa

kanske vi måste slå till å fara å se div.5 herrarna idag..va annars ska vi hitta på haha!!Vi hörs sen:)

2006-08-17 @ 09:24:53
Postat av: Erica

jodu, "bröderna dryg" verkade en aning konfunderade, minst sagt!! Jag har också tänkt tanken på ett "dumt sms" men konsekvenserna skulle kunna bli förödande så det är inte värt det, sen har jag ju idag tänkt om.. :) (läs min blogg)

Jag hänger ev med till matchen, beror på om jag hinner fixa en jerrys chokladkaka innan. Ska ju bjuda på jobbet på fredag, o så får ni väl resterna fre kväll, om det nu blir nåra, ni vet ju vilka jag jobbar med :P

Postat av: MOE

"Skruttbilen" är ledsen , han gråter :(

2006-08-17 @ 19:27:31
Postat av: Åsa

hahaa de är ju de ja säger Erica!!MOE är ingen skruttbil!!de är ju vår sportbil-aka-roadtrip bilen!!;)

2006-08-17 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback