Rastlös..

åren passerar ett efter ett och man blir bara äldre och äldre (kanske inte var nån större nyhet för nån av er men..) och med åren kommer även en väldigt tråkigt, jobbigt och enerverande "sjukdom" eller vad man nu ska kalla det..de jag pratar om är Rastlöshet!!

Jag har aldrig under mitt 20-åriga liv varit rastlös och har inte heller kunnat sätta mig in i hur det skulle vara att känna sig rastlös..NU vet jag!

Jag gillar sport och de gör även chicas gänget..de har nog inte ungått någon att friidrotts EM just passerat och efter en hel del tv-tittande på detta kände jag de gott kunde vara slut..varför kan jag inte riktigt svara på men ibland får man lite konstiga infall..

I alla fall satt jag eva och erica en kväll och kollade på någon final..kommer inte på rak arm på vilken det var men vi inväntade iaf  Johan Wissmans final löpning..under denna stund hann jag med att lägga en patiens, gå på toa, irritera eva och erica, fylla på vatten och säkert mycket mer..å det ska tilläggas att vi inte snackar så väldigt lång tid...tillslut slog jag mig ner på soffkanten och försökte slappna av och bara njuta av stämningen på arenan och känna lugnet..men icket!! Jag kände snabbt att mina fingrar började trumma mitt ben "rycka" osv.. jag var helt enkelt rastlös IGEN!!

Detta är bara ett tillfälle som jag har betett mig mer eller mindre som ett nervvrak p g a min otroliga rastlöshet..de kanske låter löjligt men jag ska ta och säga er alla att det är väldigt jobbigt..

Just nu har jag ett annat anfall och vet inte vad jag ska hitta på..de är tur att jag och Erica ska se some nice football tonight så man kan få bukt på denna outhärdliga "sjukdom"!!

I kväll är det enbart spaning som gäller och har vi tur får vi se sett eller annat mål..självklart för de laget som vi "hejar" på;)

/Å - If it's meant to be, it will be!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag förstår inte.. rastlös? Känns som att jag aldrig har tid att vara rastlös! Vi gör ju nått jämt, fastän vi kanske degar i soffan o käkar karro o ser fridrott så gör vi ju ändå nått.

Tänkte fakstiskt så sent som igårkväll att jag nästan aldrig varit hemma i läggan under sommaren, är bara hemma o vänder o sover lite sen är det antingen jobb, fotboll eller nått galet upptåg med CHICAs :P Men det har ju för det inte varit en tråkig sommar tvärtom, har inte haft så kul på länge, så jag klagar ju inte!!

Ikväll blir det grod-spaning, iaf för din del Åsa, jag har ju min groda i en annan match på annat håll, men Eva skulle väl dit så hon får väl spana lite åt mig då, sen hoppas jag ju ta igen denna "match-krock" till helgen.. så vi får väl se till att önska ordentligt på 22.22!!

Postat av: Åsa

Jag känner att jag inte gör nån nytta..kanske är de därför ja blir så rastlös..jå ja håller med om att de har varit en riktigt riktigt bra sommar..vi har hunnit med en heeel del tokiga och galna grejer..men de är ju inte fy skam de heller hehe:P Skojjar du att ja ska spana haha;)vi hörs sen!!

2006-08-16 @ 15:05:20
Postat av: Erica

Btw, sol + mörkt moln + 20 grader på lördag enligt smhi, det funkar va?! :P

2006-08-16 @ 15:41:50
Postat av: Åsa

klart de gör!!Bara de it blir regn är de ju lugnt:)SOm eva alltid säger så värmer vi oss in ifrån

2006-08-16 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback