kräftskivan stundar!!

88766-19

Länge sen jag bloggade så nu fick det bli dags.. Den största kommande händelsen är väl chicas kräftskiva som äger rum på "ytan" på lördag, ska bli hur skoj som helst!! Har skyhöga förväntningar:) Det enda som kan ställa till de skulle väl vara om vädergudarna inte lyssnat på våra böner, men de ser iaf okej ut av vad vi har sett.. Skulle ju kunna bkli en smärre katastrof eftersom chicasbrudarna är gjorda av socker;) Men de är väl som man säger; det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder:) Ska väl inte bli supervarmt heller men då får man ju i stället värma sig inifrån, eller hur babes?!;)

Känner iaf att vi är bra förberedda med mat, sånger o framför allt ett MKT GLATT HUMÖR vilket ju är det viktigaste!! Har varit så pass seriösa att vi har skickat ut inbjudningar till de noga utvalda gästerna, känn er hedrade haha:P Nä men skämt o sido vi har fixat det mesta sen blir sluttampen på lördag då skiva går av stapeln..

Annars så har ju jag o Åsa sommarlov o gör väl inte så där värst mkt, springer på stan, hälsar på gammelföräldrarna, sköter söta kusinbarn, tränar osv.. Känns som en behövlig semester efter 7 veckors städande på Pitebo, inget glamouröst jobb precis! Dock ska de blir hur skönt som helst o få lönen den 25e ojoj så efterlängtade 1000-lappar!!

Sen så börjar ju skolan igen den 28e augusti, inte peppad för 5 öre men vad gör man? Ska ju tom läsa min sista termin sen är jag klar, fatta ångesten jag har!!!! Usch!! inte vill jag börja söka jobb, springvicka.. lilla eva vad ska jag kunna lära eleverna på gymnasiet?! Jaja, som jag brukar svara då folk frågar vad jag ska göra efter jul.. det tar jag itu med då:) Man får helt enkelt ta en dag i taget så ordnar det sig förr eller senare:) Något som jag dock ser fram emot är ju att åka utomlands som familjen svärdsudd gör den 1 september, betald semester är ju inte fel precis:) Turkland here we come!!! Finns en extra speciell "grej" där som jag/vi ser fram emot men de tar vi se haha:P

Nä nu får de va bra för den här ggn, blir säkert en efter helgens partajande, eller föresten något som kan vara värt att nämna är att vi är kungar i fotbollen!!! 9 raka vinster för MSSK:s damlag!!! alltså ingen förlust än så länge, har en bra känsla att de kommer fortsätta så:) Div 3 here we come!!!

/Eva med höga förväntningar på lördagens krästskiva!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

samma här sis..kommer bli riktigt trevligt de lovar ja..å så håller vi tummarna på att de inte är kråktjockt ute heller så vi kan spana på våra grodor;)+att vi måste behålla vårat rykte om att vi är kungarna på danceflooret så here we come!!:)

2006-08-17 @ 15:13:44
Postat av: Erica

Jag vill inte vara negg men har ni kollat vädret inför helgen, smhi säger 16grader på dan, brrr.. men det löser sig säkert, med varma kläder och en o annan snaps, sen så kan vi ju alltid värma varandra också!! ;)

O du Eva du behöver inte ha ångest än, tänk dig mig som är arbetslös efter helgen!! Där snackar vi panik!! :P Men det löser sig nog, nån dag.. förhoppningsvis.. :)

Äh nu ska vi inte tänka på sånt.. fest i helgen sen match sön.. hmm.. inte bästa kombon men det klarar vi! Vi kan ju förlita oss på rutinen i alla lägen!! ;)

Postat av: Linda

Det kommer säkert att bli jättebra. Även om det ska bli ganska kallt så tror jag inte att det ska regna i alla fall och det är ju bra.

2006-08-18 @ 08:40:58
Postat av: Robban

Høsten børjar væl alltid i Piteå så fort den siste læmnat PDOL lørdagnatt?

//Grodan

2006-08-19 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback